• وبلاگ : آبدارخانه
  • يادداشت : ما همان جماعتيم .....
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حر 
    سلام. فقط ميتونم بگم حساس نباشين و بذارين هر کس هر جور دوست داره زندگي کنه. اکثر مردم طلسم شدن و خب خودشون دوست دارن که طلسم بشن و با سرگرمي هاي بي حد و اندازه مشغول بشن.مثل پينوکيو که توي شهربازي تبديل به خر شده بود و از چريدن و علف خوردن و کار کردن براي اربابانش لذت ميبرد ايناهم خودشون اين روش زندگي رو دوست دارن انتقاد و اعتراضم بکني ميگن تو مشکل داري نه ما!
    بنابراين توي اين وانفسا اگر تونستين ايمان خودتون رو مثل ذعال داغ کف دست تون حفظ کنين خيلي هنر کردين و در عين حال اگر بتونين دست افتاده اي رو هم بگيرين و از اين جريان نجات بدين، انگار که يه جامعه رو زنده کردين و نجات دادين. وگرنه بقيه نيازي به کمک ندارن يا لااقل چنين نيازي رو احساس نميکنن چون خيلي بهشون کيف ميده! در ضمن کسي رو به زور نميشه کمک کرد وقتي کمک نخواسته اين کار دخالت بيجا محسوب ميشه. اونايي هم که ميفهمن با يک اشاره متوجه ميشن. نيازي به توضيح جريان و... هم نيست. همين قدر که بدونه چقدر استعداد نهفته داره و در عين حال چه انرژي و عمري رو داره صرف ميکنه بيدار ميشه و تغيير جهت ميده.
    + آفتاب 
    سلام
    باتشکر از پست خوبتون لازم به ذکر است
    تازه گروه ها و کانال هايي که مطالب کپي و فوروارد زياد ندارند و روزي کمتر از بيست پيام در آنها ديده مي شود!!! به درد نمي خوره و مي گن فعاليت کمه و زود گروهرو ترک مي کنند.
    انگاري حرفي که در گروه يا کانال زده ميشه مهم نيست کميت مهم شده که مثلا بگيم واي چقدر گروه فعالي هست!!! (بماند خيلي از پيام ها هم خوانده نمي شود)
    + اسماعيل 
    سلام
    با شما موافقم