• وبلاگ : آبدارخانه
  • يادداشت : ما بيخيال سيلي مادر نميشويم ....
  • نظرات : 0 خصوصي ، 22 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شيعه جعفري 
    ......به امام صادق عليه السلام عرض کردم: فدايت شوم هنگامي که از کوه مي گذري چه ميشنوي؟ فرمود: صداي آن دو را که فرياد مي زنند: به سوي ما بالا بيا تا با تو سخن بگوييم....و مي شونم فرياد زننده اي از کوه فرياد مي زند و به من مي گويد: جواب آنها را بده و به آن دو بگو: دور شويد و با من سخن نگوييد.

    راوي مي گوي به حضرت عرض کردم: فدايت شوم! چه کساني با آنها هستند؟ فرمودند: هر فرعوني که از خداوند سرکشي نموده و خداوند اعمال او را حکايت کرده و هر کسي که به بندگان خدا کفر را تعليم نموده. عرضه داشتم: آنها چه کساني هستند؟ فرمودند: مانند "بولس" که به يهود تعليم داد که دست خدا بسته است و مانند "نسطور" که به نصارا آموخت که حضرت عيسي عليه السلام پسر خداست و به آنها گفت: خدايان سه تا هستند. و مانند فرعون (زمان) حضرت موسي عليه السلام که گفت: من خداي برتر شما هستم و مانند نمرود که گفت: اهل زمين را مقهور ساختم و هر که در آسمان بود را به قتل رسانيدم. و مانند قاتل اميرالمومنين عليه السلام و قاتل حضرت زهرا سلام الله عليها و محسن بن علي عليه السلام و کشنده حسنين عليهما السلام. اما معاويه و عمروعاص طمعي به خلاصي ندارند و همراه آنها تمام کساني هستند که با ما دشمني نمودند و دشمنان ما را بر عليه ما با زبان و دست و مال ياري دادند... راوي مي گويد به حضرت عرض کردم: فدايت شوم ! نهايت اين کوه کجاست؟

    فرمودند: زمين هفتم و در آن جهنم بر روي دره اي از دره هاي آن است. بر آن نگهباناني است که تعدادشان از ستارگان آسمان و قطرات باران و هر آنچه که در درياها و زمين است بيشتر است هر يک از ملائکه به چيزي گمارده شده که بر آن (کار) پايدار است و از آن مفارقت نمي کند. (بحارالانوار ج25 ص372)